Friday, September 16, 2011

Entry kosong

Posted by NuiN at 5:24 PM
Berzaman rasanya x menulis kat blog nih... Pertamanya sbb tak tau apa nak yg nak ditulis.. Keduanya been busy like a bee.. Seriously aku rasa time fly mcm ribut, sedar2 dah mid september, few months je lagi approaching new year.

Aku tgh melepak menunggu kereta aku direpair kat sebuah workshop melayu kat area umah aku. Diorang ni budak2 kelantan, dah aku terpaksa melayan lagu dikir barat yg berkumandang kat dalam workshop ni pulak. And aku agak stress jugak dengan kereta aku sekarang, ada je problem nya, bulan ni aja dah tukar macam2.. Tapi nak komplen lebih2 pun susah jugak.. Kereta tu dah 5 tahun, those problems should be expected dah.. Nak beli kereta baru..kena fikir panjang la pulak.. Tengok lah nanti macam mana...

Hari ni cuti hari Malaysia.. Initial plan aku nak balik Penang, tapi sebab kereta buat hal asyik semput je rasa scary lak nak drive balik. So aku choose to lepak kat rumah je la.. Enjoy my own quiet moment :)



- Posted using BlogPress from my iPad

0 comments:

 

~ Live My Own Life ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review