Saturday, January 01, 2011

My 01.01.11

Posted by NuiN at 3:12 PM
My near year started with me woke up quite late. Haha..bukannya aku spent whole nite celebrate new year ke apa, tapi as usual balik Kedah, meet my adik2 aka cousins, by the time aku arrived home its already 2 am! Bersemangatkan tahun baru, I cooked this morning! Ok, fried rice je, kecoh dan poyo lebih. Lepas goreng nasi, aku start melepak depan tv and then joined by mama, Amin and sorg cousin aku yg stay with us after he finished SPM few weeks ago, Mat. Hari ni kan movie marathon kat Astro Citra. Punya la marathon end up aku tertido masa tgk citer Papadom.



Mia dapat 20A masuk UiTM je??

Sekarang aku tgh tunggu kereta siap dibasuh. Aku plan nak pegi Tesco lepas ni to buy some groceries. Sangap asyik tido je cuti nih...

~ Nuin's Story ~

0 comments:

 

~ Live My Own Life ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review