Tuesday, June 23, 2009

Mission possible

Posted by NuiN at 5:20 PM
  • I'm craving for duriannnnn!!!!!
  • Semalam lepak dgn Reen dan akak Zai. Plan asal nak lepak kat JJ AU2 sebab situ ada jual durian dan ada Starbucks, 2 benda yang aku craving for.. Then Reen suruh pilih lak, nak pegi JJ ke nak pegi GE Mall, dan sempat menjerit kat tepi telefon, "preference aku GE Mall".. ye, baik ko tak yah suruh aku pilih.
  • So lepak di GE Mall. TERRRbeli sehelai baju.. di saat aku sangat broke!
  • Sessi makan berterusan.. Gila la wei pemakanan aku sekarang.. dah jadi bola-bola dah ni.. Kat GE Mall as usual la makan kat Cozy House. Dah kenyang kat situ turun lak kat bawah lepak kat Alexis setelah berjaya merasuk Reen untuk beli seketul pavlova yg sgt berkalori tu..
  • Aku minum Frapuccino Coffee Jelly kat Starbuck.. tak semua yg kita idamkan mcm nak rak tu sebenarnya indah! Adakalanya.. pahit dan tasteless!!!
  • Terpaksa lupakan hasrat nak makan durian semalam sebab perut dah macam anak gajah (bagi chance rasa perut kecik skit so guna anak gajah... kalau mak tu over acting sgt)..
  • Kawan aku call bagitau nak join aku balik Penang Friday ni sbb nak lawat family boyfriend dia yang baru je kehilangan ayah semalam.. Arwah meninggal accident.. Innalillahiwainnailaihirojiun...
  • Hari ni misi mencari durian akan diteruskan.
  • Wassalamm!!!

0 comments:

 

~ Live My Own Life ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review