Tuesday, June 09, 2009

Aku, korset dan credit card

Posted by NuiN at 3:12 PM
Oh my... hari ni mood aku adalah sangat ke laut. When i woke up in the morning feeling blue gila.. Siap bole fikir, apa nak jadi dgn idup aku, kenapa rasa malas nak gi keje (as usual...), bila nak berjaya bukak kedai jual majalah atau yang sewaktu dengannya.. bla..bla..bla.. Tapi pegi jugak la keja sbb kalau ponteng keja bila nak cukup modal untuk jual majalah kan..

Feeling blue macam Smurf kaler biru...


Kat ofis the mood swing continues la for sure.. keje lak tak banyak so mmg merewang-rewang le pemikiran aku.. siap aku Google "peluang perniagaan" kat internet.. konon-konon nak do something different dlm hidup aku.. hehehe..pointless la kan kalau takde plan takde apa main google je... Aku rasa lagi satu sebab aku feeling blue sebab hari ni aku pakai korset.. Korset tu dah mencekik semua urat saraf membuatkan darah tersekat dan tak cukup oksigen sampai kepala... so mengakibatkan mood swing dan tahap merapu yang tinggi dalam otak. Nasib baik ada yang sanggup entertain mood swing aku hari ni. Hmm, kenapa pakai korset? Suraya!! Sebab dia membuatkan aku trauma malam tadi... Tapi esok jangan harap aku nak pakai korset ni lagi, tak sangka lak effect emosi... keh keh..


Help..fresh air..fresh air!!!


Oh yea.. mood emosial aku juga telah menyebabkan aku memusnahkan satu-satu nya credit card yang masih tertinggal dalam wallet aku, dan menyesal keesokan hari nya. Huh.. kekonon terer la nak idup tanpa kredit kad.. skrg gelabah, sabtu ni nak servis keta, budget dah terlebih sebab beli kasut vincci 50% dan tengok wayang 2 hari in a row (sila la pegi tonton Night at The Museum 2 dan Monster vs. Alien versi 3D.. beshhh!!!) dan berterapi di Thai Express, Chilli's dan Ole Ole Bali... Cuma yang bagusnya bila takde credit card adalah kekebalan diri aku meningkat. (Attn: Reen) hari ni aku berjaya langkah keluar dari Parkson setelah aku pusing 6 kali kat tempat beg yang sama yang definitely dah capture my heart! Termasuk la dah 3 kali aku angkat beg tu, letak kat bahu dan posing depan cermin.. angkat, letak kat bahu, letak kat rak.. then ulang sampai bosan. Siap bole consult diri sendiri samada aku perlu atau tak a new handbag.. So proud of myself!! (Hopefully esok aku tak pegi melawat beg tu lagi.. kalau banyak kali sgt visit nanti confirm aku kalah). TETAPI.. card yang aku musnahkan tu dah nak expire bulan depan, so bulan depan mesti diorg antar kat aku the new one.. hmmm... kena kebal nih!!


*Tapi aku still mengidam HP Mini Vivian Tam Limited Edition nih!!*


3 comments:

Unknown said...

aku bangga dgn ko!! walaupun aku yakin 98% yg ko akan membelinye jugak nanti.. tapi takpelaa.. yg penting ada gak la usaha kan.. hehe.. eh bila ko gi parkson?? parkson mana?????? apsal aku takde dalam agenda???

NuiN said...

semlm..aku gi alamanda la sbb nak deal pasal phone line aku..so ko mmg tak termasuk dlm agenda :P

Yaya said...

ade org dah GUNTING semua dia punya credit cardssssssss...


tapi...



dia dah call balik service center soh anto kad baru dgn alasan kad rosak..


keji tak?

 

~ Live My Own Life ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review