Saturday, September 06, 2008

Thanks

Posted by NuiN at 12:01 AM
Hmm.. kalau aku menulis blog skrg ni apa je yang aku tulis of course still berunsurkan kesedihan. Selain pemergian abah banyak lagi challenge2 lain yg aku tempuh selepas abah takde tapi aku malas nak tulis kat sini coz its quite personal and aku tak larat nak fikir.

Thanks pada semua yg sent sms ucap takziah dan bagi courage utk aku. Thanks pada yg bagi comment kat blog, facebook dan juga yang call. Life has to move on anyway... aku still ada mama dan adik2 yang perlu aku take care of.

Aku juga thankful to sedara2 mama yang tak pernah stop jadi kekuatan kami.. Diorg sentiasa by our side since abah sakit sampai lah ke hari ni.

Thanks to someone yang tak jemu2 entertain kesedihan aku dan always remind me to be strong. U're also part of my strength!

Hujung minggu ni aku akan balik ke KL, start keje semula.. even sbnrnya rasa sgt malasss sbb dah 2 minggu aku kat sini. Tapi seperti aku cakap tadi, life has to move on no matter how tough it is. Life plan aku juga still tak berubah, cumanya maybe berulang balik penang every week instead of once every 2 weeks like before. And insyaallah aku tetap akan ke UK, for a reason yang aku dah explain pada mama. And mama sendiri nak aku pergi coz mama kata setahun tu tak lama.. doakan mama sihat aja..

Ya Allah.. dah 4 tahun aku berdoa yang sama setiap kali menjelang tahun baru, di 2009 nnt kau perkenankanlah doaku yang satu itu, aku cuma mohon jangan ada lagi cerita2 yang menyesakkan dada dalam hidup aku. Aku redha dan selalu menerima dugaan2 mu, cuma sebagai manusia biasa, kadang2 aku rasa letih dan tak yakin sejauh mana aku boleh menerima semua ni lagi..

Kata mak ngah, bila aku rasa terlalu banyak dugaan yang tuhan bagi pada aku, itu tanda nya tuhan sayang, dia tak nak aku terleka dan lupa kan dia.. maybe lah.. aku selalu lupa Dia!!

AMIN...

0 comments:

 

~ Live My Own Life ~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review